fredag 10 juni 2011

Boon Kriek Mariage Parfait 2008

Niklas: Kriek är fortfarande en tredjedel(ungefär) lektion för mig. Det är gott, men fortfarande en smula ovant. Denna är dock en del av en kaka. Doftar körsbär men men en ganska stor del hallon tycker ja. Why like this? Ekigt o surligt. Smaken är ungefär samma. Men väldigt bekväm är den. 3 år har gjort den gott. Eftersmaken är blygsam jämfört med första känslan. Bra. Du får gärna lägga till dina åsikter här Oskar..

Betyg: 8/11

Oskar: Jag är nästan för överförtjust i detta. Syran och de studsiga men ändå mjuka tonerna av körsbär och hallon gifter sig så bra att jag nästan känner mig löjligt uppspelt bara jag tänker på det. Ibland glömmer jag att det är öl jag dricker, det är bara så gott.

Betyg 10/11

3 kommentarer:

  1. Härligt killar, keep it up! Jag ser Oskar sitta och le i soffan i flera minuter utan att röra sig.

    SvaraRadera
  2. Själv ser ja skitsur ut o spattar som fan.

    SvaraRadera